Misyon

Sütün doğduğu topraklar olan Anadolu’nun kültürel mirasını ve zanaatını, modern teknoloji ve üretim teknikleriyle birleştirerek Anadolu Tadını sofralara ulaştırmak.

 

Vizyon

Geçmiş ve geleceğin kesişiminde, Anadolu Tadında süt ürünleriyle başta ülkemize, ardından tüm dünyaya iyilik ve sağlık taşıyan öncü ve ilham veren global bir marka olmak.

Değerler

TÜKETİCİ ODAKLILIĞI: Müşterilerimizin günlük yaşamlarını iyileştirmek için en kaliteli süt ürünlerini sunuyoruz. Süt, yoğurt, peynir ve ayran gibi ürünlerimizle tüketici ihtiyaçlarını en üst düzeyde karşılıyoruz.

SOSYAL DEĞER: Toplumun refahına katkıda bulunuyoruz. Sürdürülebilir uygulamalarla çevreyi koruyarak sosyal sorumluluklarımızı yerine getiriyoruz.

ÇALIŞAN ODAKLILIĞI: Çalışanlarımız, şirketimizin en büyük varlıklarıdır. İşlerini tutkuyla yapmaları için güvenli bir çalışma ortamı sunuyor, kişisel ve profesyonel gelişimlerine olanak tanıyoruz.

KURUMSAL DEĞER ODAKLILIĞI: Şirketimiz, etik iş uygulamalarını ve yönetişimini benimser. Stratejik yönde büyümeyi hedeflerken, şeffaflık ve dürüstlükle güçlü bir gelecek inşa eder.

Hedefimiz

Bugün ve Geleceğimiz için doğal, iyilik ve sağlık taşıyan ve ilham veren süt ürünleri üreterek vizyonumuz doğrultusunda hareket ediyoruz.
Sürdürülebilir değeri yaratmak en önemli amacımızdır. Çiftçilerimiz, müşterilerimiz, tüketicilerimiz, tedarikçilerimizden oluşan dört temel alana odaklanarak toplum için değer yaratmanın anahtarı olarak belirlediğimiz stratejimizi bir bütün halinde gerçekleştiriyoruz.

Sürdürülebilir ekonomimizi ulusal ve uluslararası piyasalarda rekabetçi hale getirmek için üretim süreçlerinde yeniliklerle ürün kalitesini yükselterek şirket karlılığını artırmayı hedefliyoruz.

İyi Yaşam için Değer Yaratma ve Sürdürülebilirlik

Sağlıklı; yüksek proteinli süt ürünleriyle beslenmeyi teşvik etmek ve insanların daha sağlıklı yaşamalarına yardımcı olmak.

Doğal; en yüksek kalitede doğal ürünler yapmak.

Sorumlu; Birey, toplum ve çevre üzerindeki etkimiz için sorumluluk almak ve yaptığımız her şeyde geleceğe yönelik bir bakış açısı taşınmak.

Kollektif; tüm paydaşlarımızla işbirliği içinde olmak ve verimlileştirmek.

Dünyaya sağlık ve ilham getirmek için süt ürünlerinin geleceğini yaratma vizyonumuz doğrultusunda hareket ediyoruz. Çiftçilerimiz, müşterilerimiz, tüketicilerimiz ve toplum için değer yaratmanın anahtarı olarak belirlediğimiz dört temel alana odaklanarak stratejimizi gerçekleştiriyoruz.

Sürdürülebilir Süt Ürünlerine Öncülük

İklim değişikliği ve yetersiz beslenme, günümüzün en zorlu sorunları arasında yer alıyor. Artan bir nüfus için sağlıklı, uygun fiyatlı ve çevre dostu ürünler sunma önceliğimiz. Daha besleyici, doğal ve uygun fiyatlı ürünler sunarak ve iyi beslenme alışkanlıklarına ilham vererek dünya çapında daha sağlıklı ve daha güçlü yaşamlar sağlayacağız.

Daha fazla kişiye ulaşmayı ve müşterilerle stratejik ortaklıklarımızı güçlendirmeyi, kategoride lider olmayı, dağıtımımızı ölçeklendirmeyi ve hem geleneksel hem de yeni satış kanallarında daha güçlü olmayı hedefliyoruz. Son teknoloji yeniliklerimiz ile müşteriler ve tedarikçilerle güçlü ortaklıklarımızı güçlendirip, çiftçilerimiz için daha fazla değer yaratmanın anahtarı olacak ve hep beraber güçlenerek büyüyeceğiz.

Büyüme Alanlarını Artırmak

Artan küresel nüfus, değişen tüketici tercihleri süt ürünlerine yönelik farklı artan bir beklentiyi getiriyor. Yeni yaşam tarzları, teknolojiler ve beklentiler, insanların giderek daha fazla yeni ürün
türlerine, online market alışverişine, ev dışında daha fazla tüketime geçtiği anlamına geliyor. İnovasyona ve yeni gelişmelere yatırım gerektiriyor. Ev Dışı Üretim markamızı AYNESPRO’yu büyütmeyi ve en iyi e-ticaret platformlarıyla ortaklıklar kurarak penetrasyonumuzu artırmayı hedefliyoruz. Dünyanın farklı coğrafyalarında özgü ürünler geliştirip süt ürünleri ile yeni tüketicilere ulaşarak büyüme için yeni platformlar oluşturacağız.

Düşük marjlı sektörümüzde, geleceğimiz için maliyet açısından rekabetçi kalmamız gerekiyor. Dönüşümü İşlevsel verimlilikte daha güçlendireceğiz. Çalışma şeklimizde hem daha verimli hem de daha etkili olmaya uçtan uca odaklanarak geleceğimizi finanse edeceğiz. Dijital teknolojiyi kullanarak bölgeler ve işlevler arasında daha güçlü bir şekilde işbirliği yapacağız ve yetkinliklerimizi ve çalışma biçimlerimizi daha da geliştireceğiz. Ticari mükemmellik, çevik işletim modelleri, dijital araçlar ve verilerle müşterilerimizin beklentilerini aşabilir ve birlikte büyümeyi hedefliyoruz.

Uçtan Uca